Jadłospis

Jadłospis na aktualny tydzień.

Poniedziałek

26 października 2020 

ŚNIADANIE: bułka baton1(50g) z masłem7(6g), jajko na twardo3(10g), ketchup, kakao(150ml).

PRZEKĄSKA: marchewka.

OBIAD: zupa ogórkowa z ziemniakami zabielana(200ml)7,9 kasza jaglana z jabłkiem i cynamonem(150g), kompot.
PODWIECZOREK: chleb wiejski1(50g), masło7(6g) (margaryna flora), pasztet kremowy1,6(15g),  ogórek konserwowy, herbatka melisa(150g), śliwka.

PRZEKĄSKA: kanapka.

Wtorek

27 października 2020

ŚNIADANIE: płatki kukurydziane na mleku7, chleb mazowiecki1(50g) z masłem7(6g) i marmoladą(12g), herbata owocowa.

PRZEKĄSKA: gruszka.

OBIAD: zupa kartoflanka9 z kiełbaską (200ml), łazanki1 z mięsem mielonym i kapustą kiszoną(150g),  kompot(150g).

PODWIECZOREK: chlebek królewski1(50g), masło7(6g), szynka z indyka6, rzodkiewka(4g), herbatka lipowa(150ml), marchewka.

PRZEKĄSKA: kanapka.

Środa

28 października 2020

ŚNIADANIE: bułka maślana1(50g) z masłem7(6g), ser żółty7(10g), kawa inka z mlekiem(150ml),

OBIAD: zupa rosół z makaronem1,7,9(200ml), kotleciki z kurczaka1,3(80g), ziemniaki(100g), sałatka
 z buraczków, kompot(150g).

PRZEKĄSKA: kalarepa.

PODWIECZOREK: chlebek graham1,masło7, pieczeń z rusztu6(15g), pomidor, herbatka miętowa(150ml), jabłko.

PRZEKĄSKA: kanapka.

Czwartek

 29 października 2020

ŚNIADANIE: chleb wiejski1, masło7, kolorowy twarożek7(25g) – szczypiorek, rzodkiewka, ogórek zielony, kawa inka
z mlekiem(150ml).

PRZEKĄSKA: marchewka.

OBIAD:  zupa jarzynowa z fasolką szparagową9,1(200ml), klopsiki z szynki w sosie pomidorowym(100g), kasza bulgur(100g), ogórek kiszony(70g), kompot.

PODWIECZOREK: chlebek jaglany1(50g), masło7, polędwica wiśniowa6(14g), pomidor(12g), herbatka z pokrzywy, śliwki.

PRZEKĄSKA: kanapka.

Piątek

30 października 2020

ŚNIADANIE: chleb wiejski1, masło7, kolorowy twarożek7(25g) – szczypiorek, rzodkiewka, ogórek zielony, kawa inka
z mlekiem(150ml).

PRZEKĄSKA: marchewka.

OBIAD:  zupa jarzynowa z fasolką szparagową9,1(200ml), klopsiki z szynki w sosie pomidorowym(100g), kasza bulgur(100g),ogórek kiszony(70g), kompot.

PODWIECZOREK: chlebek jaglany1(50g), masło7, polędwica wiśniowa6(14g), pomidor(12g), herbatka z pokrzywy, śliwki.

PRZEKĄSKA: kanapka.